1.Να ακολουθεί κανόνες και ηθικές αρχές.
2.Να είναι αποτελεσματικός και να παράγει ποιοτικό έργο.
3.Να είναι διαβασμένος και να φροντίζει να ενημερώνεται για τις νέες εξελίξεις στον τομέα του στην προσπάθεια μιας συνεχούς βελτίωσης του έργου του.
4.Να ξέρει να βάζει όρια
5.Να είναι προβλέψιμος.
6.Να έρχεται στην ώρα του.
7.Να καθησυχάζει με τον ήρεμο και σίγουρο τρόπο του και να έχει γενικότερα επικοινωνιακές δεξιότητες.
8.Να μη μιλά στον ”πελάτη” για προσωπικά προβλήματα ή στεναχώριες.
9.Να μη μιλά άσχημα για συναδέλφους.
10.Να προστατεύει την ιδιωτική ζωή / το απόρρητο, των ”πελατών” του.
11.Να δουλεύει με συστηματικό και δοκιμασμένο τρόπο.
12.Το σπουδαιότερο όμως χαρακτηριστικό του κατά την γνώμη μου είναι να είναι ακριβολόγος. Να ξέρεις ότι όταν απαντά σε μια σου ερώτηση τότε γνωρίζει πραγματικά την απάντηση αλλιώς να λέει ”Δεν γνωρίζω” Είναι ίσως ουτοπικό να περιμένουμε να βρούμε όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αλλά όσο περισσότερα τέτοια χαρακτηριστικά βρίσκουμε τόσο πιο μεγάλη ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ δείχνουμε!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου